44 % boljši Conversion Rate
ALOHA d.o.o.
Storitev:
Celovita prenova spletne trgovine
Izziv:
Avtomatizirati poslovne procese z
integracijo vseh komponent z
ERP sistemom ter izboljšati UX
Actionmama, ki je bila kot spletna trgovina ustanovljena leta 2006, je svoj odtis razširila leta 2008 z odprtjem prve fizične trgovine v Ljubljani. Trgovina, ki je bila sprva osredotočena na smučarsko opremo, je postopoma razširila svojo ponudbo, da bi pokrila širok spekter dejavnosti na prostem, vključno s smučanjem, kajtanjem, veslanjem stoje, wakeboardingom, pohodništvom in več.
Napredni iskalnik produktov je uporabnikom omogočil hitro in natančno iskanje izdelkov s pomočjo naprednih filtrov in predlogov, kot so naziv izdelka, šifra izdelka, znamka, kategorija, proizvajalec ter kategorija, v katerih se izdelki nahajajo, s prikazom izdelkov ter kategorij za izbiro.
Integracija VASCO predstavlja ključno nadgradnjo, ki je omogočila brezhiben pretok podatkov med spletno trgovino in ERP sistemom, rezultat je avtomatizirano sledenje in upravljanje naročil, kar je povečalo natančnost pri sami obdelavi naročil in zmanjšalo možnost napak pri vnosu podatkov. Takoj, ko kupec odda naročilo v spletni trgovini, se iz CMSja podatki samodejno prenesejo v ERP sistem, kjer se nato tudi obdelajo. ERP sistem VASCO omogoča tudi kreiranje in sledenje naročilom v realnem času, sinhronizacijo statusov naročil v realnem času med obema sistemoma, optimizacijo in natančno upravljanje zaloge, generiranje popustov za izdelke ter avtomatsko generiranje računov za vsako naročilo in povezovanje z ustreznimi plačili.
Napredni uvoz izdelkov je ena izmed ključnih novosti v “backendu”, ki jih prinaša prenova spletne trgovine ActionMama. Ta funkcionalnost omogoča avtomatiziran in celovit prenos podatkov o izdelkih iz ERP sistema v spletno trgovino. Z naprednim uvozom izdelkov se bodo vsi podatki sinhronizirali na dnevni bazi, kar bo odpravilo potrebo po ročnem vnosu in urejanju izdelkov. Glavne značilnosti naprednega uvoza izdelkov so sinhronizacija zaloge, cen, spletnih akcij in akcijskih cen, kategorij, proizvajalcev, atributov izdelka, multilanguage vsebin izdelka (besedila, opisi, slike in funkcionalnosti) ter SEO nazivov (v primeru, da so prazni, jih kreira iz naziva).
Vzpostavili smo sistem, ki omogoča avtomatsko kalkulacijo akcijskih cen na nivoju kategorij, izdelkov ali atributov izdelka ter skladno povezovanje z ERP sistemom. Uvedba avtomatizirane kalkulacije cen omogoča enostavnejše določanje cenovnih pogojev in velike časovne prihranke pri vnosu popustov. Ta implementacija je podjetju ActionMama omogočila, da ostane konkurenčno in prilagodljivo v hitrem tempu trga, obenem pa zmanjšuje tveganje za napake ter prihrani čas, ki bi ga sicer porabili za ročno določanje cen.
Rezervacijska platforma je zasnovana z enostavnim in uporabniku prijaznim vmesnikom ter z mislijo na zagotavljanje preproste in učinkovite izkušnje najema za potencialne stranke. Ta inovativna rešitev omogoča strankam, da enostavno najamejo artikle, kot so SUP deske, smuči, in drugi priljubljeni športni pripomočki za določeno časovno obdobje, pri čemer so vedno na voljo le aktualno razpoložljivi artikli, ki se uvažajo iz ERP sistema. Kupci imajo dostop do interaktivnega koledarja, ki prikazuje razpoložljivost artiklov v realnem času. Koledar vključuje tudi informacije o datumih prevzema in vračila, kar omogoča enostavno načrtovanje najema. Rešitev stranki omogoča avtomatizacijo oddajanja artiklov v najem, kar pomeni da odpravlja telefonsko in email komunikacijo, možnost napak pri pregledu razpoložljivosti in velike časovne prihranke pri poslovanju.
Integracija lastnega (custom in-house) sistema za upravljanje skladišča (Warehouse Management System – WMS) prinaša številne prednosti v skladiščnem poslovanju ter vključuje posebne zahteve glede skladiščenja, manipulacije z blagom in logistike, ki jih generične rešitve ne morejo zagotoviti. Lasten WMS omogoča natančno sledenje zalogi in optimizira razporeditev blaga v skladišču glede na specifične kriterije, kot so nadstropje, oddelek, regal, polica … Nato se lahko preko administracije ERP-ja vidijo lokacije izdelka v naročilu. S tem se olajša proces iskanja izdelkov za pripravo naročil za dostavo.
Integracija GPT v CMS predstavlja izjemno koristno orodje, ki avtomatizira ustvarjanje in generiranje ogromne količine vsebine izdelkov, kar vključuje opise izdelkov, prevode, prepisovanje besedil, meta opise in nabor ključnih besed. CMS podpira napredno integracijo, ki omogoča dodatne nastavitve uporabe GPT-ja na osnovi različnih promtov, seed textov, tipa GPT modela, tona pisanja, uporaba slovarja, definiranje št. odstavkov, definiranje dolžine besedila, možnost nastavitve temperature pisanja, implementacija funkcije find and replace, zgodovina promtov in generiranje vsebine. Ključne prednosti GPT integracije so vsekakor ustvarjanje opisov, prevodov, SEO opisov in ključnih besed za 60.000 artiklov, kar lahko po grobi oceni prihrani stranki približno 1000 ur dela ter jim omogoča avtomatsko objavo novih artiklov na dnevni bazi.
V samo treh mesecih smo povečali število novih strank za 12,5 %, medtem ko se je število vračajočih strank povečalo za 28 %. V rekordnem mesecu septembru smo te rezultate še presegli, namreč kar 75 % vseh nakupov so opravile nove stranke.
44%
100%
47%
16%