104 % YoY rast prodaje

PLASTIKA
TRČEK d.o.o.

Storitev:
Spletno oglaševanje

Izziv:
Povečati število novih
kupcev z uvedbo
digitalne strategije

O naročniku

3DTrček je majhno družinsko podjetje, specializirano za 3D tiskanje, prodajo 3D tiskalnikov in materialov. Podjetje, ki ga vodi strast do tehnologije in inovacij, si je prizadevalo povečati svojo prisotnost na trgu ter doseči večje število novih kupcev in posledično rast prodaje. Kljub omejenim resursom so se odločili, da investirajo v digitalni marketing za dosego svojih poslovnih ciljev.

Strategija

01

Vzpostavitev Facebook oglaševanja

Čeprav podjetje obstaja od leta 2011, so se v digitalni svet podali šele leta 2023. Na samemu začetku smo ustvarili uspešno Facebook oglaševalsko strategijo, ki je prinesla visoke rezultate in povrnitev naložbe (ROAS). Temeljila je na UGC vsebini in izpostavljala prednosti izdelkov podjetja 3DTrček. Z oglaševanjem smo pričeli septembra 2023 in že takoj se je občutno zvišal obisk na spletni strani, število klicev in povpraševanj. Pozitiven trend se je nadaljeval tudi v prihajajočem obdobju.

02

Vzpostavitev Google oglaševanja

Vzpostavitev Google oglaševanja je zahtevalo sistematičen pristop, ki vključuje nastavitev Google Ads računa, izbiro primernih ključnih besed, ustvarjanje privlačnih oglasov ter optimizacijo pristajalne strani. Začeli smo s kampanjami na iskalnem omrežju, s katerimi smo dosegli ljudi, ki aktivno iščejo našo storitev in izdelke. Z uvedbo nove oglaševalske platforme smo priskrbeli takojšnjo rast novih kupcev in prodaje ter dosegli odličen ROAS (12.55).

03

Pridobivanje novih kupcev z brezplačnim vzorcem filamenta preko landing strani

Naša najbolj uspešna oglaševalska akcija je bila “Gratis filament – plačaj samo poštnino”, kjer smo kreirali posebno pristajalno stran za nove kupce in jih spodbujali k “nakupu” brezplačnega vzorca, pri čemer je bil strošek poštnine edini strošek. Za tako vrsto akcije smo se odločili zaradi zadovoljstva obstoječih kupcev in prepričanja v izjemno kakovost izdelka.

Kako vam lahko pomagamo

Vprašajte nas
04

Video produkcija in UGC vsebine

Podjetje se je odločilo povečati svojo prisotnost na družbenih omrežjih in se povezati z večjim številom strank preko ustvarjanja uporabniško generirane vsebine (UGC). V ta namen smo postavili naslednje cilje: 

  • Povečati prepoznavnost blagovne znamke na družbenih omrežjih.
  • Povečati angažiranost uporabnikov s pristno, uporabniško generirano vsebino.
  • Spodbujati skupnost in sodelovanje med obstoječimi in potencialnimi strankami.

Z naročnikom smo tesno sodelovali pri ustvarjanju celotne video produkcije. Istočasno smo svetovali glede najboljših praks pri ustvarjanju UGC videov, vključno z nasveti za snemanje in urejanje. Priporočili smo uporabo enostavnih orodij in aplikacij za ustvarjanje visoko kakovostnih videov. Predstavili smo primere uspešnih UGC kampanj drugih blagovnih znamk za navdih ter analizirali, kaj je delovalo pri teh kampanjah in kako se lahko podobni pristopi uporabijo pri 3DTrček.

05

Template za objave na družbenih omrežij

Za naročnika smo pripravili vizualno privlačne predloge za objave na družbenih omrežjih, ki so enostavne za uporabo in urejanje. Predloge so bile zasnovane tako, da omogočajo doslednost blagovne znamke in privlačnost za občinstvo. Vključili smo različne formate, kot so slike, grafike in video posnetki, ki so generirali največ engagementa pri oglaševanju objav.

Rezultati

Implementacija digitalnega marketinga je prinesla izjemne rezultate za 3DTrček, kar se odraža v naslednjih dosežkih.

104%

YoY
rast prodaje

29%

povečanje števila novih strank

16.51

blended ROAS (Return on Advertising Spend)

Kako vam lahko pomagamo

Vprašajte nas

Podobni case studiji