57 % več oddanih prijav

(na brezplačno meritev dioptrije)

S-PREMIUM d.o.o.

Storitev:
Spletno oglaševanje

Izziv:
Povečati število prijav
na brezplačno meritev dioptrije

O naročniku

Optika Sentina je slovensko podjetje, specializirano za natančne meritve vida in prodajo očal. S strokovno usposobljenim osebjem in napredno tehnologijo že več kot 10 let na sedmih lokacijah po Sloveniji ponuja kakovostno izbiro okvirjev in sončnih očal izbranih blagovnih znamk po dostopnih cenah, kontaktne leče in dodatke. Z rednimi izobraževanji optometristov in najmodernejšo opremo za merjenje dioptrije zagotavljajo profesionalne storitve ter sproščeno in strankam prijazno okolje.

Strategija

Prvi korak v naši digitalni strategiji je oblikovanje nove oglaševalske kampanje za brezplačno meritev dioptrije za osebe, starejše od 50 let, in promocijo progresivnih očal, ki so višjega cenovnega ranga. Cilj kampanje je povečati število novih strank in prijav na brezplačni pregled, ki se ponavadi opravi enkrat na par let. Za ta namen smo ustvarili privlačno pristajalno stran, ki poudarja pomembnost rednih pregledov vida in prednosti progresivnih očal. Kampanja je v celoti prilagojena starejši ciljni skupini z enostavnim načinom prijave na brezplačno meritev dioptrije.

01

Nova pristajalna stran za doseganje večjega števila prijav

Izbira med oglaševanjem obstoječe spletne strani ali nove pristajalne strani je bila odvisna od naših ciljev. Pristajalna stran se osredotoča na en sam cilj in usmerja pozornost na specifično ponudbo in obrazec za brezplačen pregled, kar povečuje učinkovitost oglaševalskih kampanj. Pristajalna stran je bila zasnovana za doseganje velikega števila prijav oseb, starejših od 50 let, in vsebuje ključne informacije, kot so prednosti rednega pregleda vida in uporabe progresivnih očal, jasno izpostavljene tekoče akcije, ponavljajoče kontaktne informacije, pozive k akciji (CTA), pozitivne izkušnje zadovoljnih strank in enostaven obrazec za prijavo. S tako zasnovano enostavno navigacijo smo dosegli hitrejše in lažje prijave, kar je povečalo število prijav za 57 % v primerjavi s številom prijav na obstoječi spletni strani v istem obdobju prejšnjega leta.

02

Strateške različne Facebook kampanje

Vse kampanje so bile osredotočene na osebe, stare 50 let in več, ki potrebujejo očala za izboljšanje vida, ter na tiste, ki iščejo kakovostne storitve po ugodnih cenah. Najprej smo prilagodili celotno grafično podobo (CGP) optike in ustvarili vizualno privlačne oglase z uporabo visokokakovostnih slik in videoposnetkov. Ti so prikazovali najsodobnejšo opremo, prijazno osebje in zadovoljstvo strank. Oglasi so vsebovali jasna sporočila, ki so poudarjala brezplačen pregled vida, pomembnost rednih pregledov ter prednosti progresivnih očal. Pri oglaševanju smo uporabili ciljno usmerjen pristop, tako demografsko kot interesno, ter remarketing za ciljanje prejšnjih obiskovalcev, ki so že obiskali spletno stran, vendar se niso prijavili na pregled. Vključili smo tudi dinamične oglase, ki prilagajajo vsebino glede na prejšnje interakcije uporabnikov s spletno stranjo. Socialno dokazovanje je ključnega pomena, zato smo delili pozitivne ocene in mnenja zadovoljnih strank na Facebooku ter v oglasih objavljali videoposnetke pričevanj strank, ki so bile zadovoljne z brezplačnim pregledom in celotno storitvijo optike Sentina.

Izziv je bil omejitev pri svetovanju naročniku glede spremembe cenovnih pogojev izdelkov in akcij na podlagi rezultatov kampanj. Zaradi specifik branže to ni bilo mogoče. Kljub temu smo z natančno premišljenim pristopom dosegli zastavljene cilje, kar se je pokazalo v odličnih rezultatih.

03

Dobro postavljena Google kampanja

Na Googlu smo vzpostavili t.i. search kampanjo, ki omogoča prikazovanje oglasov, ko uporabniki v brskalnikih iščejo izraze, kot so “pregled za oči”, “korekcijska očala”, “progresivna očala” ipd. Cilj je bil ustvariti čim bolj prilagojene oglase iskalnim izrazom in doseči čim višjo uvrstitev v rezultatih iskanja. Za optimizacijo kampanje smo uporabili negativne ključne besede, da bi zmanjšali neustrezne prikaze, in testirali različna besedila oglasov za povečanje stopnje klikov (CTR). Hkrati smo lansirali prikazne oglase, skladne s CGP-jem, ki obveščajo o določenih akcijah in brezplačnih pregledih. Prikazni oglasi so bili prikazani na različnih spletnih straneh in aplikacijah, kar je prispevalo k povečanju ozaveščenosti in zanimanja za storitve.

Kako vam lahko pomagamo

Vprašajte nas
04

Vzpostavitev močne prepoznavne prisotnosti blagovne znamke na družbenih omrežjih

Z namenom izboljšanja prisotnosti na socialnih omrežjih smo zasnovali celovito strategijo, usmerjeno v povečanje ozaveščenosti o naši optiki in storitvah ter izboljšanje interakcije s sledilci in potencialnimi strankami. Naš cilj je bil doseči vzpostavitev prepoznavnosti blagovne znamke na družbenih omrežjih, povečati prijave na brezplačen pregled preko socialnih kanalov in predstaviti aktualne akcije. Prvi korak je bila natančna določitev ciljne skupine, ki vključuje ljudi z dioptrijo, poznavalce trendov v optiki in vse tiste, ki cenijo kakovost in estetiko. Tako smo lahko oblikovali vsebino, ki ustreza njihovim potrebam in željam. Vsebina je bila skrbno izbrana in prilagojena, vključno z bogatimi vizualnimi elementi, kot so fotografije najnovejših kolekcij očal, nasveti povezani z dioptrijo ter predstavitve progresivnega programa. Kot dodatno strategijo smo izvedli ciljno usmerjene oglaševalske kampanje, da bi dosegli širšo publiko in povečali prepoznavnost Optike Sentina.

Z vsemi temi izboljšavami smo okrepili našo prisotnost na socialnih omrežjih in dosegli merljive rezultate, vključno z večjo angažiranostjo, povečanjem števila sledilcev ter boljšim poznavanjem naše blagovne znamke med ciljno skupino. Angažiranost smo povečali za 37 %, število klikov za 88 %, in dosegli boljši CPC (Cost Per Click) za kar 332 %

Rezultati

57%

več oddanih prijav na brezplačen pregled

79%

več novih uporabnikov

72%

več ogledov
strani

24%

daljši povprečni čas na strani

Kako vam lahko pomagamo

Vprašajte nas

Podobni case studiji