75% novih strank v enem mesecu

Medilip d.o.o.

Storitev:
Spletno oglaševanje

Izziv:
Povečati število novih strank
na ustaljenih trgih

O naročniku

Active Luxe Cosmetics je znamka, ki jo zastopa podjetje Medilip d.o.o. V podjetju Medilipu že 10 let nenehno razvijajo in izboljšujejo zmagovalno formulo za serum za rast trepalnic, ki zagotovi obljubljene rezultate pri skoraj 100% uporabnicah, ki mu dajo priložnost. Z vsem znanjem, ki so ga pridobili pri razvijanju formule za rast trepalnic, so razširili linijo izdelkov še na nego obrvi in las, ličila, naravno kozmetiko in linijo za rast brade in las za moške.

Z uspešnim lansiranjem novih linij izdelkov smo si zastavili naslednji cilj – povečati število novih strank na že uveljavljenih trgih.

Strategija

Planirane akcije samo za nove kupce

Večji del oglaševalskega proračuna smo namenili najbolj prodajanim izdelkom, ki smo jih nedavno lansirali na trg. Z naročnikom smo tesno sodelovali pri usklajevanju in načrtovanju marketinškega koledarja. Dodatno smo v različnih časovnih intervalih obstoječim izdelkom priložili brezplačne produkte nižjih vrednosti.

Na ta način smo hkrati promovirali tako najbolj prodajane izdelke kot tudi izdelke z nižjo prodajno vrednostjo, ki jih samostojno ne bi oglaševali. Rezultat je povečan obisk spletne strani in višja stopnja konverzije.

Primer 1:

Brezplačni izdelki z nižjo vrednost in vzorčki ob nakupu vsaj enega izmed najbolj prodajanih izdelkov.

V oglasih smo uporabljali komunikacijo, kot je:
“Ob nakupu nad X€, Y gratis!”
“Darilo v vrednosti X ob vsakem nakupu Y!”
“Ob vsakem nakupu dodamo X!”

Večina izdelkov znamke Active Luxe Cosmetics je izdelkov, ki so odlični za vračajoče stranke, saj gre za izdelke za vsakodnevno uporabo, ki se štejejo kot potrošni material. To vključuje serume za vsakodnevno uporabo, šampone in balzame za lase, maskare ipd. Pri oglaševanju najbolj prodajanih izdelkov novim strankam smo ob nakupu le-teh podarjali brezplačne izdelke nižje vrednosti ali vzorčke drugih izdelkov. Na ta način smo dosegli dva cilja hkrati – kljub temu da smo izdelek podarili, se je velik del strank vrnil in izdelek kupil, ker so bili zadovoljni z njegovo učinkovitostjo. Prav tako pa je že komunikacija “GRATIS”, “BREZPLAČNO” ali “PODARIMO” močna spodbuda k nakupu, še posebej za tiste, ki so manj impulzivni in bolj premišljeni pri svojih odločitvah.

Kako vam lahko pomagamo

Vprašajte nas

Testiranje novih prodajnih kanalov za nove kupce (=cold traffic)

Sočasno z intenzivnimi oglaševalskimi kampanjami na Facebooku, Instagramu in Googlu smo z naročnikom ustvarjali tudi vsebine za članke, ki so prispevale k organskemu dosegu in krepitvi ugleda znamke. PR članki zagotavljajo kredibilnost izdelkom in nagovarjajo tiste, ki jih bolj prepriča strokovno ozadje in razvoj izdelka. Čeprav je strošek na pridobljenega kupca (CPA) pri PR člankih višji kot pri plačljivih oglasih, je bil njihov osrednji cilj gradnja zaupanja in verodostojnosti ter zagotavljanje legitimnih informacij o razvoju, proizvodnji, uporabi in rezultatih izdelkov. Poleg PR člankov smo lansirali tudi awareness kampanje prek Facebooka, katerih cilj je bil doseči čim večji krog ljudi in pri njih spodbuditi prepoznavnost znamke. Ko smo pokrili bolj organske in manj prodajno usmerjene kampanje in kanale, smo oglaševanje razširili na Youtube in tako dodali nov kanal z novimi oglaševalskimi priložnostmi ter potencialnimi strankami, ki se še niso srečale z našimi izdelki.

Iskanje novih ciljnih skupin in njihov interesov

Na začetku smo celotno ciljno skupino gradili okoli seruma za rast trepalnic, ki je namenjen predvsem ženskam. Obdržali smo glavno učinkovino in na njeni osnovi razvili nove izdelke za nove ciljne skupine. S tesnim sodelovanjem med marketinško ekipo in laboratorijskim razvojem smo povečali linijo izdelkov ter tako tudi pozitivne rešitve in učinke, ki jih prinašajo. S tem pa smo povečali našo ciljno skupino.

Rezultati

V samo treh mesecih smo povečali število novih strank za 12,5 %, medtem ko se je število vračajočih strank povečalo za 28 %.  V rekordnem mesecu septembru smo te rezultate še presegli, namreč kar 75 % vseh nakupov so opravile nove stranke.

75%

novih strank
v enem
mesecu

12.5%

več novih
strank
v 3 mesecih

28%

več vračajočih
strank
v 3 mesecih

45%

cenejša cena
za pridobitev nove
stranke (nCAC)

Kako vam lahko pomagamo

Vprašajte nas

Podobni case studiji