62 % boljši Open Rate

Grosbasket d.o.o.

Storitev:
E-mail marketing

Izziv:
Povečati uspešnost metrik
po zahtevni migraciji
na Klaviyo platformo

O naročniku

Grosbasket je vodilna trgovina za košarkarsko opremo v Sloveniji z najširšim izborom izdelkov.  Prisotnost znamke se razteza prek več oglaševalskih kanalov, kot so Google, Facebook, Instagram, YouTube in email marketing. Ker stara platforma za email marketing ni bila več ustrezna za naše zastavljene cilje, smo se odločili za migracijo na novo platformo, ki bo zagotovila učinkovito podporo našemu načrtu rasti.

Strategija

01

Ročna filtracija kontaktov, ki jih je potrebno migrirati

Žal prenos celotne kontaktne baze v večini primerov ni izvedljiv in tudi ni najbolj priporočljiv, saj lahko vpliva na kakovost kontaktov. Pred migracijo je zato potrebno ročno pregledati vse skupine kontaktov in prefiltrirati tiste, ki so ključne za migracijo. Zaradi splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) iz leta 2016 uporaba starih kontaktov, ki niso privolili v skladnost z GDPR, ni dovoljena. To pomeni, da veliko kontaktov ni skladnih z uredbo.

02

Preverba povezave med platformo in spletno trgovino

Pred dokončno izvedbo migracije je ključno preizkusiti povezave obrazcev in spletne strani na večih napravah in brskalnikih, da se zagotovi njihovo pravilno delovanje. Funkcionalnost sistema za zbiranje novih kontaktov je potrebno preizkusiti večkrat, da slučajno ne izgubimo kontaktov zaradi napačne ali nedelujoče povezave.

Kako vam lahko pomagamo

Vprašajte nas
03

Začetki morajo biti počasnejši

Preden smo ponovno v polni moči zagnali naše e-mail aktivnosti, smo sprva promocijske e-maile pošiljali le aktivni bazi. Aktivna baza zajema e-mail prejemnike, ki so odprli vsaj en e-mail iz našega naslova v zadnjih 60 dneh. Ko smo z rednim pošiljanjem newsletterjev aktivni bazi prišli na zadovoljiv open rate, smo postopoma vključevali tudi preostale e-mail prejemnike v naše redne aktivnosti.

04

Implementacija naprednejših funkcionalnosti

Nova platforma je ponujala več integracij z analitiko in sledenje bolj detajlnim dogodkom, kot je recimo View content v Browse abandonment flowu. Stara platforma je ponujala le sledenje osnovnim dogodkom, pri novi platformi Klaviyo pa omejitve pri sledenju dogodkov skoraj ni bilo.

05

Aktivacija SMS marketinga

Poleg e-mail marketinga, ki je odličen kanal za negovanje vračajočih strank, smo k tem oglaševalskim kampanjam dodali še SMS marketing.

Rezultati

Pred migracijo na Klaviyo je open rate na povprečni mesec znašal 26.65 %, medtem ko je bil click rate 1.91 %. Po migraciji na novo platformo je open rate za 62 % boljši, click rate pa za 54 %.

62%

boljši
Open Rate

54%

boljši
Click Rate

Kako vam lahko pomagamo

Vprašajte nas

Podobni case studiji