Kako pospešiti prodajo in povečati zvestobo kupcev?
Z upoštevanjem kvantitativnih podatkov uporabnikov in analitičnim pristopom, ter spremljanjem različnih dnevnih aktivnostih na marketinško-oglaševalskem področju, predvsem pa z velikim poudarkom na aktivatorjih uporabniške izkušnje. Projektov se lotevamo sistematično po korakih:
01Ključni kazalci uspešnosti
Pred začetkom oglaševanja določimo, kaj je metrika uspeha in preostale KPI. Za dodatno »varno stran« preverimo, ali se vsi podatki iz vseh platform pravilno beležijo.
02Priprava strategije
Pravilno zastavljena strategija, ali »bojni plan«, za večjo prodajo, mora vsebovati tudi natančno definirane aktivnosti, spremljanje konkurence in osredotočenost na rezultate iz različnih kanalov.
03Postavitev
Sledi priprava učinkovitih besedil, video posnetkov, grafik in strukturiranih poročil. Vse aktivnosti se seveda objavijo, po predhodni potrditvi naročnika.
04Analiza in poročanje
Za doseganje rezultatov poskrbimo predvsem s spremljanjem KPI-jev,
z neprestano optimizacijo na podlagi glavnih metrik, redno komunikacijo in sestanki z naročnikom.
Kako vam lahko pomagamo?
FACEBOOK NE »PERFORMA« VEČ!?
Glede na to, da je donosnost na Facebook-u, mnogim podjetjem v preteklem letu padla, se pogosto sliši: “Facebook nam ne performa več tako kot včasih”.
To ne pomeni, da potenciala ni več – vsaj na Facebooku. Lahko pomeni, da je potrebno razširiti distribucijo kanalov, novih trgov ali razširiti nabor produktov – smiselno in sistematično!
TOTAL SPEND | TOTAL REVENUE | BLENDED ROAS | |
week 31 | 0€ | 0€ | 1.00 |
week 32 | 0€ | 0€ | 1.00 |
week 33 | 0€ | 0€ | 1.00 |
week 34 | 0€ | 0€ | 1.00 |
Total | 0€ | 0€ | 1.00 |
PREGLED IN REZUMEVANJE REZULTATOV
Veliko skrb lahko predstavljajo številke, sploh, če niso prikazane na pravilen način. Ker je naš pristop popolnoma transparenten, smo razvili avtomatiziran način, s katerim lahko naročnik dostopa do številk, ki opredelijo uspeh ali neuspeh in indikatorje za naslednje obdobje.
Tako lahko že ob 7:00 zjutraj, ob dišeči kavi preverite, kaj se dogaja, z vloženim denarjem v marketing.
KAKO SE IZOGNITI SLABIM PRODAJNIM REZULTATOM
Kako doseči izvrsten prodajni rezultat?
Najprej skupaj definiramo pomen, izvrstnega prodajnega rezultata.
Nato skupaj določimo ključne metrike, ki bodo podpirale vse prodajne aktivnosti in posledično tudi popoln uspeh.
Eksperti za digitalni marketing
Posvetite se svojemu poslu nam pa prepustite, da vas dvignemo iz digitalnega povprečja!