880% več povpraševanj na storitveni ponudbi
SELMAR d.o.o.
Storitev:
Celovita prenova spletne trgovine, Google Display oglaševanje, Facebook oglaševanje, Email marketing
Izziv:
Povečati število povpraševanj za servisne storitve in testne vožnje vozil
Selmar je ugledno BMW prodajno mesto v Slovenij z več kot 30-letnimi dragocenimi izkušnjami v avtomobilski industriji. S svojo močno prisotnostjo v Mariboru in Celju so se uveljavili kot priljubljena destinacija za kupce BMW, Mazda, Mini in Citroen vozil, ki iščejo vrhunsko strokovnost in storitve. Selmar mesečno oskrbuje več kot 1000 strank, kar priča o njihovi zavezanosti zadovoljstvu strank. Poleg prodaje vozil Selmar upravlja tudi kleparsko-ličarski center v Slovenski Bistrici, kar dodatno poudarja njihovo predanost celovitim avtomobilskim rešitvam.
Pri Selmar projektu smo se zavestno osredotočili na izboljšanje uporabniške izkušnje. S skrbno oblikovano navigacijo in optimizirano interakcijo smo ustvarili spletno stran, ki potencialnim kupcem ponuja hitro in brezhibno dostopnost do vseh pomembnih informacij ter omogoča enostavno interakcijo. Naša prizadevanja so prinesla konkretne rezultate, kot je povečanje števila oddanih povpraševanj, hitrejša navigacija in optimiziran čas nalaganja. To dokazuje, da je odlična uporabniška izkušnja ključ do uspeha v današnjem digitalnem svetu.
Naša strategija je bila osredotočena na izboljšanje uporabniške izkušnje, da bi se ujemala s prestižem ponujenih izdelkov in storitev. S skrbnim oblikovanjem in intuitivno navigacijo smo ustvarili spletno stran, ki ne le poudarja prefinjenost Selmarjeve ponudbe, ampak tudi zagotavlja brezhibno pot za potencialne kupce.
Implementacija bolj intuitivnega obrazca na Selmarjevi spletni strani je prinesla znatno povečanje generiranja potencialnih strank. Z izboljšanjem uporabniške izkušnje s poenostavljenim in uporabniku prijaznim obrazcem smo uspešno pritegnili pozornost in zanimanje potencialnih kupcev. Brezhibna interakcija z obrazcem je omogočila višjo stopnjo konverzije, kar se je prevedlo v več potencialnih strank za Selmar.
V prvem mesecu po lansiranju prenovljene spletne strani smo zabeležili rekordno povečanje povpraševanj po storitvah, in sicer za 880 %. V septembru istega leta smo ta trend še presegli s skrbno načrtovanimi marketinškimi aktivnostmi, kot so Google Display, Facebook kampanje ter email marketing.
880%
27%
41%
28%
S poudarkom na hitrejši navigaciji smo opazili znatno povečanje generiranja potencialnih strank, kar kaže na povečano zanimanje potencialnih kupcev. Povečano število klicev je dodatno poudarilo učinkovitost našega uporabniško usmerjenega pristopa. Poleg tega so strateške optimizacije prispevale k opaznemu izboljšanju organskih uvrstitev v iskalnikih, kar je utrdilo digitalno prisotnost podjetja Selmar. Ti končni rezultati poudarjajo našo zavezanost zagotavljanju celovitih digitalnih rešitev, ki ne le izpolnjujejo, ampak tudi presegajo cilje naših cenjenih strank.