880% več povpraševanj na storitveni ponudbi

SELMAR d.o.o.

Storitev:
Celovita prenova spletne trgovine, Google Display oglaševanje, Facebook oglaševanje, Email marketing

Izziv:
Povečati število povpraševanj za servisne storitve in testne vožnje vozil

O naročniku

Selmar je ugledno BMW prodajno mesto v Slovenij  z več kot 30-letnimi dragocenimi izkušnjami v avtomobilski industriji. S svojo močno prisotnostjo v Mariboru in Celju so se uveljavili kot priljubljena destinacija za kupce BMW, Mazda, Mini in Citroen vozil, ki iščejo vrhunsko strokovnost in storitve. Selmar mesečno oskrbuje več kot 1000 strank, kar priča o njihovi zavezanosti zadovoljstvu strank. Poleg prodaje vozil Selmar upravlja tudi kleparsko-ličarski center v Slovenski Bistrici, kar dodatno poudarja njihovo predanost celovitim avtomobilskim rešitvam.

Naš pristop in ponujene rešitve

Pri Selmar projektu smo se zavestno osredotočili na izboljšanje uporabniške izkušnje. S skrbno oblikovano navigacijo in optimizirano interakcijo smo ustvarili spletno stran, ki potencialnim kupcem ponuja hitro in brezhibno dostopnost do vseh pomembnih informacij ter omogoča enostavno interakcijo. Naša prizadevanja so prinesla konkretne rezultate, kot je povečanje števila oddanih povpraševanj,  hitrejša navigacija in optimiziran čas nalaganja. To dokazuje, da je odlična uporabniška izkušnja ključ do uspeha v današnjem digitalnem svetu.

Intuitivna uporabniška izkušnja

Naša strategija je bila osredotočena na izboljšanje uporabniške izkušnje, da bi se ujemala s prestižem ponujenih izdelkov in storitev. S skrbnim oblikovanjem in intuitivno navigacijo smo ustvarili spletno stran, ki ne le poudarja prefinjenost Selmarjeve ponudbe, ampak tudi zagotavlja brezhibno pot za potencialne kupce.

Hitrejša navigacija po strani

Zavedajoč se, da je čas ključnega pomena za potencialne kupce, smo poenostavili navigacijo spletne strani, da bi zagotovili hitro dostopnost ključnih informacij. Z optimizacijo časa nalaganja in poenostavitvijo uporabniške izkušnje smo ustvarili digitalno okolje, ki spoštuje dragocen čas zahtevnih strank. Rezultat ni le spletna stran, temveč dinamična platforma, ki se ujema s hitrostjo in učinkovitostjo, ki ju pričakujejo tisti, ki iščejo premium avtomobilske ponudbe.

Kako vam lahko pomagamo

Vprašajte nas

Povečanje povpraševanj

Implementacija bolj intuitivnega obrazca na Selmarjevi spletni strani je prinesla znatno povečanje generiranja potencialnih strank. Z izboljšanjem uporabniške izkušnje s poenostavljenim in uporabniku prijaznim obrazcem smo uspešno pritegnili pozornost in zanimanje potencialnih kupcev. Brezhibna interakcija z obrazcem je omogočila višjo stopnjo konverzije, kar se je prevedlo v več potencialnih strank za Selmar.

Rezultati

V prvem mesecu po lansiranju prenovljene spletne strani smo zabeležili rekordno povečanje povpraševanj po storitvah, in sicer za 880 %. V septembru istega leta smo ta trend še presegli s skrbno načrtovanimi marketinškimi aktivnostmi, kot so Google Display, Facebook kampanje ter email marketing.

880%

več povpraševanj po storitvah

27%

nižji
Cost per Lead

41%

višji Click
Through Rate

28%

višji Open Rate newsletterjev

Zaključek

S poudarkom na hitrejši navigaciji smo opazili znatno povečanje generiranja potencialnih strank, kar kaže na povečano zanimanje potencialnih kupcev. Povečano število klicev je dodatno poudarilo učinkovitost našega uporabniško usmerjenega pristopa. Poleg tega so strateške optimizacije prispevale k opaznemu izboljšanju organskih uvrstitev v iskalnikih, kar je utrdilo digitalno prisotnost podjetja Selmar. Ti končni rezultati poudarjajo našo zavezanost zagotavljanju celovitih digitalnih rešitev, ki ne le izpolnjujejo, ampak tudi presegajo cilje naših cenjenih strank.

Kako vam lahko pomagamo

Vprašajte nas

Podobni case studiji