120% daljši Time on Site
Simed d.o.o.
Storitev:
Celovita prenova spletne strani
Izziv:
Poenostaviti proces pridobivanja potencialnih strank
Simed zdravstvo, del Zdravstvenega centra Simed, je vse od ustanovitve decembra 2005 pomemben nosilec ambulantne kirurške dejavnosti. Pod vodstvom dr. Aleša Leskovška se enota posveča plastični in estetski kirurgiji, izvaja operativne posege z natančnostjo in strokovnostjo. Kirurgija Simed je 3. januarja 2012 poskrbela za najsodobnejše prostore. Ta poteza ni le olajšala ambulantnih kirurških posegov, temveč je omogočila tudi bolj zapletene operacije na področju plastične in estetske kirurgije. Poleg kirurške odličnosti je Kirurgija Simed razvila celovit program, ki vključuje fizioterapijo in estetsko nego. To vključuje vrsto storitev, kot so Elos, RF terapije, endermologija, mezoterapija in druge.
Implementacija storitvenih podkategorij je Kirurgiji Simed omogočila natančno uveljavljanje spletne prisotnosti. Z organiziranjem in poudarjanjem posebnih ponudb storitev novo spletno mesto omogoča, da učinkovito predstavi svoje storitve na spletu. Obiskovalci se lahko nemoteno premikajo po prilagojenih podkategorijah in pridobijo nujne informacije. Ta strateška izboljšava ne le omogoča uporabniku prijazno izkušnjo, ampak tudi krepi strokovnost in predanost podjetja Simed na vsakem specializiranem področju.
Implementirali smo poenostavljen proces pridobivanja potencialnih strank z uvedbo dinamičnih spletnih obrazcev. Za razliko od prejšnje spletne strani nova spletna platforma sedaj vsebuje uporabniku prijazne obrazce, ki potencialnim strankam omogočajo enostavno naročanje na posvet. Ta pristop ne le poenostavlja postopek pridobivanja povpraševanja, ampak tudi zagotavlja brezhibno izkušnjo za obiskovalce, ki jih zanima obseg kirurških in estetskih storitev, ki jih ponuja Kirurgija Simed.
S SEO optimizacijo smo uspešno dvignili organske pozicije na Google iskalniku. To smo dosegli s obsežno analizo pred začetkom projekta in implementaciji le te. Strateška priprava besedil je pripomogla k temu, da se Kirurgija Simed uspešno rangira na vse izbrane storitve in je tako dosegljiva potencialnim strankam.
Povečan organski obisk pa je povečal tudi število oddanih povpraševanj. Če primerjamo obdobje pred objavo nove spletne strani in isto obdobje po objavi, se je število povpraševanj povečalo za kar 34 %!
34%
68%
120%
45%
S agilnim pristopom smo uspešno izpopolnili spletno prisotnost in komunikacijo Kirurgije Simed. Z razvojem nove spletne strani se je Kirurgija Simed pozicionirala med vodilne kirurgije v Sloveniji. Nova spletna stran prikazuje ne le strokovnost in predanost podjetja, temveč tudi izboljša avtomatizirano prijavo na posvet. Spletna stran učinkovito komunicira širino storitev, s čimer se Kirurgija Simed pozicionira med prvimi v Google iskalniku.